Η δύναμη του αρωματισμού σε ένα κατάστημα
Πλησιάζοντας το νέο κατάστημα της JD Sports στην Ερμού οι πελάτες συναντούν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Το άρωμα που είναι αντιληπτό ακόμα και από τον δρόμο, τραβά την προσοχή τους και τους παροτρύνει να μπουν μέσα.
Ο αρωματισμός ενός καταστήματος, είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιείται συχνά στο λιανικό εμπόριο για την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων επενδύουν στον αρωματισμό για να ενισχύσουν την εικόνα του brand τους και να ενθαρρύνουν τους πελάτες να παραμείνουν περισσότερο στον χώρο.
Ένας σωστά σχεδιασμένος αρωματισμός με αρώματα που ταιριάζουν στη φιλοσοφία του καταστήματος μπορεί να ενισχύσει την αντίληψη του πελάτη για την ποιότητα των προϊόντων που βλέπει και να συνεισφέρει στην βελτίωση της συνολικής απόδοση του. Οι στατιστικές λένε ότι ανεβάζει κατά 60% την διάθεση των πελατών για αγορές κάτι που καταλήγει σε 22% περισσότερες πωλήσεις. Επίσης αυξάνει κατά 18% τον χρόνο παραμονής τους στο κατάστημα και συμβάλλει στο να επιστρέφουν ποιο συχνά.
Η SCENTLINQ pro αρωματίζει τα καταστήματα της αλυσίδας JD με το μοναδικό άρωμα υπογραφής τους ειδικά σχεδιασμένο για ένα χώρο αθλητικών ειδών και streetwear brands, όπως οι Nike, Adidas, TNF, καθώς και πολλά exclusive labels όπως Hoodrich και Supply & Demand.
Find out how we can help your brand…
With customers now increasingly aware of their brand choices, hotel brands must also adopt a good mix of in-house strategies.
Discover how we can help you to create emotional connection through scents that can make a big impact on your business and your brand.
Επικοινωνήστε μαζί μας