Blog and News
Η σύνδεση του brand με το άρωμα
Οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να δημιουργήσουν μια στενότερη σύνδεση με τους πελάτες τους και να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Ένας από τους πιο καινοτόμους και αποτελεσματικούς τρόπους είναι η χρήση αρωματισμού στους χώρους τους, μια στρατηγική που αξιοποιεί την επίδραση της όσφρησης στα συναισθήματα των πελατών, παράλληλα οδηγώντας στην ενίσχυση της αντίληψης […]
Διαβάστε περισσότεραΑρωματισμός στα Καταστήματα. Ένα κλειδί για τη Δημιουργία Μοναδικών Εμπειριών
Το άρωμα μπορεί να βελτιώσει την αίσθηση ενός χώρου, δημιουργώντας μια ευχάριστη και φιλόξενη ατμόσφαιρα για τους πελάτες. Παράλληλα βελτιώνει και την εικόνα ενός προϊόντος στο μυαλό του πελάτη. Σε αυτό το πλαίσιο, το αρωματικό μάρκετινγκ έχει αρχίσει να αναδεικνύεται ως μια δυναμική στρατηγική που στοχεύει στη δημιουργία μοναδικών εμπειριών αγορών για τους καταναλωτές. Τα […]
Διαβάστε περισσότεραΑρωματισμός Γραφείων από την SCENTLINQ pro
Η SCENTLINQ pro, παρέχει λύσεις αρωματισμού σε επαγγελματικούς χώρους όπως ξενοδοχεία, καταστήματα, εκθέσεις και γραφεία. Ο αρωματισμός μπορεί να βελτιώσει την ατμόσφαιρα ενός χώρου ενισχύοντας παράλληλα την παραγωγικότητα και την ευεξία των εργαζομένων. Ο αρωματισμός γραφείων είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια με στόχο να δημιουργήσει μια ευχάριστη και αναζωογονητική […]
Διαβάστε περισσότεραΑρωματισμός Δωματίων Ξενοδοχείου
Tο άρωμα ενός χώρου μπορεί να διαμορφώσει την πρώτη εντύπωση που έχουμε για αυτόν. Ο αρωματισμός, πέρα από τους κοινόχρηστους χώρους, αλλά και στα δωμάτια ξενοδοχείων είναι μια απλή και αποτελεσματική μέθοδος που μπορεί να αναβαθμίσει σημαντικά την εμπειρία διαμονής ενός επισκέπτη. Η SCENTLINQ pro μπορεί να προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις για κάθε ξενοδοχείο, βοηθώντας το […]
Διαβάστε περισσότεραΤα οφέλη του αρωματισμού σε χώρους υγειονομικής περίθαλψης
Ο αρωματισμός έχει αποδειχθεί ότι ασκεί σημαντική επίδραση στην διάθεση των ασθενών σε χώρους υγειονομικής περίθαλψης. Η όσφρηση, ως η πιο ισχυρή από τις πέντε αισθήσεις μας, επηρεάζει το 75% των συναισθημάτων που βιώνουμε καθημερινά. Στο πλαίσιο αυτό, η εφαρμογή αρωματισμού στις αίθουσες αναμονής και σε επιλεγμένους χώρους των ιατρικών κέντρων αποτελεί μια καινοτόμο και […]
Διαβάστε περισσότεραΗ στρατηγική βιωσιμότητας της SCENTLINQ pro
H βιωσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας. Δεσμευόμαστε να υιοθετούμε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον σε όλα τα στάδια της παραγωγής μας, διασφαλίζοντας ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, παρέχοντας παράλληλα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας. Οι συσκευασίες των προϊόντων μας έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα. Δίνουμε προτεραιότητα στη χρήση ανακυκλώσιμων και […]
Διαβάστε περισσότεραΑποδοτικότητα από το Σωστό Άρωμα
Σήμερα, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στον μέσο καταναλωτή. Το να τους προκαλέσεις το ενδιαφέρον είναι μόνο μία από τις στρατηγικές όταν πρόκειται για επιτυχημένες προσπάθειες branding. Ο αρωματισμός είναι μια στρατηγική εξαιρετικά αποδοτική σε ξενοδοχεία, καταστήματα λιανικής και διάφορες εμπορικές επιχειρήσεις. Πρόκειται για μια διαδικασία διάχυσης ενός ευχάριστου αρώματος […]
Διαβάστε περισσότεραΑρωματισμός και Συμπεριφορά των Καταναλωτών
Επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι η αίσθηση της μυρωδιάς ενός ανθρώπου είναι η πιο ισχυρή από τις πέντε αισθήσεις, ικανή να ξυπνά τη μνήμη και να προκαλεί περισσότερα συναισθήματα από οποιαδήποτε άλλη αίσθηση που έχουν οι άνθρωποι. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι έχουν την ικανότητα να εντοπίζουν πάνω από ένα εκατομμύριο διαφορετικούς τύπους οσμών. Φυσικά, […]
Διαβάστε περισσότεραΗ Δύναμη της όσφρησης στην Ανθρώπινη Συμπεριφορά
Φρεσκοψημένο ψωμί, φρέσκο χορτάρι, άρωμα λουλουδιών. Αυτά τα αρώματα συνδέονται πολύ συχνά με ευχάριστες σκέψεις για ένα αγαπημένο αρτοποιείο, ένα καλοκαιρινό απόγευμα ή ένα αίσθημα του παρελθόντος που μας κάνει να εισπνέουμε βαθιά, ενώ η μυρωδιά αναβιώνει αναμνήσεις που είχαμε ξεχάσει. Γιατί όμως το άρωμα φαίνεται να προκαλεί τόσο έντονα συναισθήματα; Τα αρώματα μπορούν να […]
Διαβάστε περισσότεραΌταν τα μεγάλα brands αποκτούν αρωματική ταυτότητα.
Η συνέντευξη του Στέλιου Τζιλαλή στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ για το Αρωματικό Branding. (πατήστε εδώ)
Διαβάστε περισσότερα